maandag 29 juni 2009

Obsessie

Ik had een obsessie, ik zal uitleggen hoe ik erachter kwam en hoe ik me ervan verlost heb.
'Wat maak je toch veel dubbelzinnige toespelingen' zei iemand over mijn blog. Klopte, absoluut.'He, je doet het met de buurvrouw' zei een ander iemand. Klopte niet, het ontging die persoon dat dat blogberichtje vanuit een schizofreen perspectief geschreven was, ik was zowel mezelf als de buurman. Dus of ik of mijn buurman doet het met mijn of zijn buurvrouw. Meer kan ik over die kwestie niet loslaten, behalve dat het, inderdaad, weer een dubbelzinnigheid bevatte.'Kan het ook een keertje niet over es ee iks gaan?' vroeg weer een ander iemand en pas toen viel het kwartje, ik was geobsedeerd.

Ik was geobsedeerd, al een aantal jaren, door een andere vrouw. Het was verschrikkelijk. De obsessie nam groteske vormen aan en ik had haar niet meer in de hand. Ik dacht, ik droomde en ik fantaseerde over haar en kwam aan niets anders toe. Mijn huwelijk dreigde te sneuvelen, mijn bedrijf was bijna failliet en inderdaad, je voelt de echte ramp hier al aankomen, mijn manuscript kwam maar niet af.

Het was tijd voor aktie, dit kon zo niet doorgaan. Hoe kom je van een obsessie af? Ik raadpleegde de paar vrienden die ik nog had. Ondanks dat ik ze vanwege mijn obsessie al jaren verwaarloosde, mocht ik toch nog terecht bij ze voor advies.'Doe het met haar, veel en heftig, dan gaat het sprookje er wel af. Biecht het daarna op en ook je geweten is dan weer schoon' zei de een.Slecht idee vond ik, ook om praktische redenen, het object van mijn obsessie was niet te veroveren. Een andere vriend had een strakker plan: 'Maak haar in gedachten lelijk, zo lelijk als je kan. En hou dat beeld vast en je obsessie zal je spoedig verlaten.'Zo gezegd, maar niet zo gedaan. Hoewel, ik had toch die verrekte handige snorremansopplaktool van die film nog? Eureka! Zie hieronder het resultaat. Mijn obsessie is over!

4 opmerkingen:

  1. mmm ik vind d´r nog steeds wel mooi als je die snor en haar saaie man even wegdenkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cindy, ik vrees dat ik je gelijk moet geven. Zou een baard helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. saai verhaal!zou hem niet opzetten als ik jou was!anders maak ik jou kapot! je moet tegen krietiek kunnen dus ik dacht ik zet wat ik denk erop want niemand doet dat. en trouwens wat heb jij tedgen snooren?ik vindt snorren juiist sexy dus ik zou je klep houden als ik jou was!(en ik zeg het nog zachtgedrukt ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is een grote vreugde in mijn hart, net als een rivier, ik weet niet wat te doen of zeggen dat het genoeg is om Doctor Ororo bedanken voor het instellen van mijn vriend terug naar mij zal zijn. Mijn vriend vertelde me dat het voorbij was en weglopen zonder redenen waarom hij een pauze wilt, ik was in verwarring en wist niet wat te doen, maar op 4 oktober 2016 zag ik verschillende prachtige getuigenis op het internet van mensen die Doctor Ororo heeft hielp met zijn ban, dus ik onmiddellijk contact opgenomen met de arts Ororo en legde mijn probleem te him.It was geweldig en verrassend dat 14 uur na de ban werd geworpen mijn vriend belde me en smeekte me om hem te vergeven en te accepteren hem terug, ik dacht dat het was een grap, maar 15 minuten later kwam hij naar mijn huis en viel op zijn knieën vraagt ​​me om hem terug te nemen die ik meteen deed. Ik getuigen op dit forum alleen maar om mensen te laten weten dat Doctor Ororo is echt en oprecht. contact met hem voor hulp via e-mail: (doctorororospelltemple@outlook.com) of website: (http://doctorazuaworldofpowerfulspell.webs.com) of via Whats App (+2348068784784)

    BeantwoordenVerwijderen