maandag 25 mei 2009

Hemelvaartperikelen

'Ik neem ook een hobby dat ik niet aanspreekbaar ben en achter mijn labtop kruip en en dan mag jij in mijn plek hotelmanager spelen' roept A., niet geheel onterecht.
'Hobby!' roep ik, even hard als zij, want je moet nooit de vergissing maken redelijk te blijven als de tegenstander onredelijk wordt. Voor je het weet zit je in de onderhondse rol.
'Dat is geen hobby!' roep ik, op volle sterkte nu 'binnenkort wonen we in een kasteel dankzij mijn bestseller. Als je niet uitkijkt ga ik alleen'. Oeps, die laatste was over de heuvel, te laat, gezegd is gezegd.
'Je komt nu achter die k..labop vandaan of ik sleur je erachter vandaan'. A. zou het slecht doen in vredesmissies. Ze dreigt al met geweld als er nog niets aan de hand is. Het wordt nu buigen of barsten, achter de labtop weg of ...

Mijn blog is kort deze maandag. Ook heb ik niet kunnen controleren op speelfouten.

2 opmerkingen: