vrijdag 29 januari 2010

Sorry.

Sorry. Druk. Geen echt blog vandaag. Te gehaast. Vind geen rust. Geeft schrijven rust? Of schrijf ik als ik rustig ben? Waarom denken mensen dat ik rustig ben? Omdat ik niet schreeuw? Ik blog toch, dat is pas onrustig.

Dan nog even dit, voor de fijnproevers die toch weer iets om na te denken willen hebben:

'werkloosheid begin 2010 op 4,25%' - Het CPB, sep 08

'werkloosheid in 2010 gemiddeld 6,5%' - Het CPB, dec 08
'werkloosheid in 2010 gemiddeld 8,75%'- Het CPB, feb 09
'werkloosheid in 2010 gemiddeld 9,5%'- Het CPB, jun 09
'werkloosheid in 2010 gemiddeld 8,0%'- Het CPB, sep 09
'werkloosheid in 2010 gemiddeld 6,5%'- Het CPB, dec 09

Dan weet u in ieder geval waarom ik zo druk ben. Fijn weekend en rust lekker uit. Pak een goed boek ofzo. Van iemand die kan schrijven en die een geest heeft waar dingen in gebeuren die de moeite van het opschrijven waard zijn. En sla voortaan dit blog van deze saaie, burgerlijke nietsnut over dank u.
 

4 opmerkingen:

  1. Heb je het nou druk of ben je een depro met schrijversblok? Dat laatste is een goed teken, toch? Schrijfcarrièretechnisch gesproken dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, want een schrijversblok gaat alleen maar over als je gaat schrijven en niet als je het druk hebt met andere dingen want dan ga je niet gek zitten worden voor een leeg scherm dan ga je gewoon iets anders doen zoals elk zinnig mens en niet het blog van je broer/zus lezen en reageren om maar iets geschreven te hebben kortom een echt schrijversblok vereist onderhoud, tijd en aandacht en is niet iets wat je er zomaar bij kunt hebben als je het druk hebt. Geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat geloof ik ook. Een blok heb ik niet, wel een blog. Mijn blokkade komt omdat ik te druk met andere dingen ben.
    Klopt het zo?

    BeantwoordenVerwijderen