woensdag 6 januari 2010

De echte fantasten werken in het bedrijfsleven

Zo zittend achter je bureau, schrijvend, denkend, bekruipt me wel eens het gevoel dat ik mijn tijd nuttiger kan besteden. Met dingen die geld opleveren bijvoorbeeld, altijd handig. Maar hoe kun je door flauwekul te verzinnen geld verdienen, anders dan met schrijven? En toen en toen en toen, kreeg ik een inval.

Ik verzin dat je van de de resten van een zeldzaam plantensap van de putjes op je bovenbenen afkomt. U weet wel, van die nare cellulitis. Weet u niet wat dit is? Bent u vrouw en boven de 25? Kijk even naar uw bovenbenen. Bent u man? Kijk dan naar de bovenbenen van een vrouw van boven de 25, daar zit het.

Ik verzin dat ik een methode heb gevonden om de werkzame stof van dat plantensap te isoleren en in een creme te stoppen. Als je als vrouw dat elke dag op je benen smeert (dik smeren graag) dan verdwijnt het. Soms pas na vijftig jaar smeren, maar het gaat verdwijnen!

Ik verzin anderhalve meter schapruimte bij de ETOS, een TV spotje met daarin een vrouw van dertig die dankzij mijn creme toch nog een leuke man gevonden heeft en nu niet kinderloos door het leven hoeft te gaan, ik verzin een actie: 3 halen - 2 betalen, ik verzin ... helemaal niks meer, het blijkt dat de firma l'oréal me voor is geweest. Die ellendige Fransen, dit had ik ook kunnen verzinnen. En het blijkt maar weer eens, de echte fantasten werken in het bedrijfsleven en ze schamen zich nergens voor.

Voor de behandeling:

Na de behandeling:


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je voor die onderste foto de benen van A. hebt genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja leuk he? ik had nog een oud kiekje liggen.

    BeantwoordenVerwijderen