donderdag 24 december 2009

Mijn video is gerecenseerd: positief!




Je moet maar durven, je video op een site zetten en aan wildvreemden vragen om hun eerste indruk van jou. Ik durfde het, zie blog gisteren en wat denkt u? Tot nu toe hebben al meer dan twintig mensen hun eerste indruk over mij gegeven. Zie hieronder hun commentaren:

Commentaar 1 : leuke vent! komt heel natuurgetrouw over, vriendelijk en toch stevig.
Dank u. Dank u.
Commentaar 2 : aardige man
Zie blog van gisteren.
Commentaar 3 : Lijkt mediatrainig gevolgd te hebben. Maakt goede zelfverzekerde indruk. Authenthiek of trucje?
Authentiek natuurlijk. Zelfverzekerdheid is niet door een trucje aan te leren. Hooguit door het consumeren van Dormicum (zie eerdere blog over mijn behandeling in ziekenhuis...)
Commentaar 4 : Prettige stem, manier van praten. In balans. Doelgericht.
Om tegelijk in balans én doelgericht te zijn is onmogelijk. Als je doelgericht bent en dus een doel hebt, heb je dat doel blijkbaar nog niet bereikt. Je bent dus in onbalans met je doel. Iemand met een doel beweegt richting dat doel, iemand in balans staat per definitie stil. Commentator 4 lult dus maar wat uit zijn nek. Hoewel, dat van die prettige stem klopt wel.
Commentaar 5 : artistiek? of juist ict? leuke open vriendelijke man. onverzorgd maar niet storend
Aha!! Artistiek, ziet u wel? Deze recensent kijkt verder en ontdekt mijn ware ik. Onverzorgd maar niet storend? Dat werd ook over Jean Paul Belmondo gezegd.
Commentaar 6: vriendelijke man, jammer dat je niets verteld.
Wacht maar tot mijn boek uitkomt (wel wat geduld hebben ajb)
Commentaar 7: goede babbelaar, staat denk ik niet gauw met zn mond vol tanden. vertrouwenspersoon
Ik word nu heel warm van binnen
Commentaar 8: goede stem, kan contact maken en open staan voor een ander. twijfel of hij stevig is.
Ik niet stevig? Weet je waar ik 's-ochtends tijdens het tandenpoetsen mijn handdoek ophang?
Commentaar 9: wel orginineel, niet heel goed in zelfzorg, tikje shabby kleding en omgeving (groetjes!)
Dat van die shabby omgeving klopt. Mijn vrouw wil mijn kamer niet opruimen.
Commentaar 10: Niet autoritair, open, rustig, gevoelig voor meningen van anderen. Doet iets sociaals of in de zorg.
Hola nr 10. Hoezo niet autoritair? Gevoelig voor andermans mening? De zorg? Heeft u wel naar het goede filmpje gekeken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten