woensdag 23 december 2009

Mijn eerste indruk

Gisteren was ik in de weer met snoeren, weet u nog? Vandaag de echte reden van mijn snoerzoekerij. Ik heb een filmpje gezet op http://www.eersteindruk.nl/ . Deze site is opgezet door Roos Vonk, een hele serieuze (en ook een hele goede) professore in de psychologie en dit kon wel eens heel HOT worden. Ik voorspel dat dit hotter wordt dan youtube en dat je dat dus hier voor het eerst hebt ontdekt, wil je dat er voortaan bijzeggen? Op deze site kun je je filmpje uploaden (als je je kabeltje hebt gevonden) en dan kan iedereen over jou zeggen wat ze willen. Ik ben heeeel benieuwd en zal op dit blog eerlijk verslag doen. Vindt men mij in eerste indruk een saaie kantoorsufferd? U krijgt het te horen. Zijn er websitebezoekers die mij een romanticus noemen, een schrijver ofzo... uiteraard verhuist dat commentaar direct naar mijn blog. Veel plezier en zet ook je eigen filmpje erop! Als je durft.


NB: terwijl ik dit blogje schrijf krijg ik een melding dat iemand mij heeft beoordeeld. Misschien wel iemand die vindt dat ik op een zeerover lijk, die boten entert, vervolgens de buit rooft en met de dochter van de door hemzelf gedode kapitein onder zijn arm aan een van de vallen terug zijn eigen boot in zwiert of ... nee, dat staat er niet. Er staat 'aardige man'...

2 opmerkingen:

  1. Ik kan het filmpje niet bekijken. Heb jij een workshop gevolgd? Dan is het waarschijnlijk alleen voor collega-shoppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Margriet,
    de link werkt niet, ik heb iets fout gedaan, maar weet niet wat.
    Het makkelijkst kun je gaan naar www.eersteindruk.nl
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen