woensdag 18 november 2009

Gerard Joling doet me na, ik ben hip!!


Vraag me niet hoe ik het weet. Iedereen op de wereld is met een paar handdrukken van elkaar verwijderd. Dus wat is de afstand tussen mij en een willekeurige BN-er? Een handdrukje of twee, meer niet. Patty Brard, Jan Smit, Gerard Joling om maar eens een paar namen te noemen, het zit allemaal in mijn directe kennissenkring. Zo prikte ik laatstelijk een vorkje met iemand die weer een bekende is van de buurman van Gordon en die wist mij dus te vertellen dat kaal helemaal hip is, anno herfst 2009. Dat ik met mijn coupewijziging van enkele weken geleden in het kringetje rond de echte Nederlanders waar het eigenlijk om gaat in dit landje, wel wat losgemaakt heb.

Nu komt het: de echte Gerard Joling heeft mij nagedaan. Vraag me niet hoe ik het weet, dat zou lulllig zijn tegenover mijn bron en hoewel bloggers op mogen schrijven wat ze willen en god noch gebod kennen en ik dus aan geen gedragscode of regel gebonden ben, ken ik wel mijn eigen grenzen. Ik houd het dus voor me. Maar echt waar, ik zweer het, spuug tussen mijn vingers door, Gerard heeft het van mij.
'Ik ben misschien te volwassen voor mijn oude kapsel, dat was jongensachtig leuk' zegt hij in de Telegraaf. Toevallig dus letterlijk een tekst van mij, ik had het zelfs bijna op mijn blog gezet. Hoe zit dat eigenlijk met copywrites?

8 opmerkingen:

  1. Iemand die zijn hipheid meent te moeten ontleden aan enige overeenkomst met een belegen relnicht die zijn kunsthaar heeft weggedaan lijkt mij ernstig in de war, is dat nou die midlife crisis waar je het steeds over hebt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ontleden ook wel kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou en IK vind dat je er hartstikke leuk uit ziet. En het is ZEKER Xkeer beter dan haarimplant, facelift, liposuctie, pruiken, toepetten of een nieuwe vriendin.
    De groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trouwens en tevens, ik die nooit mee doe aan welke mode dan ook... Leve de korte kop, het gaat om inhoud en niet om begroeiing etc etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En van wie heeft onze Gerard die aarsbleking in de Schumacherkliniek dan nageaapt?
    Gr JPUK

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Thijs: als Joling zegt dathet hip is, is het hip. Zelf reageer ik daarop zoals Birgit, maar ondertussen ontleen ik erg veel zelfvertrouwen aan de bevestiging van een elke dag op tv zijnde relnicht. Ik kom nooit op TV en ben een saaie hetero kantoorpik, vandaar.
    @ Joost: jij bent inderdaad nog hipper.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima ingekopt.

    Gr JPUK (wie is Joost?)

    BeantwoordenVerwijderen