dinsdag 27 oktober 2009

Stel, ik was Obama.

'Het gaat wel veel over sex, dat blog van jou' wordt mij verteld en dat klopt. De drijfveer van alles (vlg Freud en ik ben het met hem eens) houdt ook mij bezig en aangezien ik me nergens voor schaam schrijf ik op wat ik denk. Maar ik heb ook grote gedachten, uiteraard zeg. Zo bedacht ik vandaag wat ik zou doen als ik Barack Obama was.



Zo, dat rolt wel lekker hier deze stoel. Laat ik eens beginnen met het oplossen van het Midden Oosten conflict. Dat is toch de bron van veel kwaad en als we daar beginnen gaat het gelijk al lekker. Hoe heten die piemels die het daar voor het zeggen hebben ook al weer? Weekendje Camp David met ze afspreken, vrede tekenen en als ze zich er niet aan houden nog een keer. Hmm, dat is al eerder gebeurd, hielp niks, misschien moet ik kleiner beginnen, de kredietcrisis. Gewoon de belastingen omlaag en iedereen harder werken en daarna als de economie weer draait de belastingen omhoog. Even mijn rekenmachientje erbij, shit batterij leeg, nou ja komt later wel. Triing, Triing.

'Yo, Whitehouse, Barack speaking'
'....'
'JPNL, Wassup dude?'
'...'
'Ok, one friendly word of advice, stop asking tax from recruitment agents, they are the backbone in your economy. Treat them well and i will get you a nice job when you're done, Except mine huh, huh'.
'...'
'Oops, serioso problemo. Rub it in with honey twice a day and that should do it. So long buddy'

Nou waar was ik, die kutpremiertjes bellen altijd ongelegen. Misschien moet ik de Verenigde Naties eens toespreken, altijd leuk en je komt lekker veel op TV. Of toch eerst AIDS uit de wereld? Pff, ik word een beetje slaperig. Waar kan ik hier koffie vinden? Ah, daar loopt iemand, een vrouw, die zijn meestal goed in koffie. Wat een rode lippenstift. Moet ik haar erop wijzen dat haar bloes vrij ver opengeknoopt is. Is ze dik? Nee, later wordt ze wel dik denk ik, maar nu is ze nog prima.
'You? who are you?'
'Me Mr. President?'
'Yeah you,who are you and what are you doing here?'
'My name is Monica and i am an intern'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten