woensdag 7 oktober 2009

de IFFIDCFCWLB is bereid geweest te bemiddelen

Gisteren vertelde ik u dat mijn blog gesponsord wordt door de firma Sesamstraat. Ik ben gedwongen geweest door de FBI dit feit te bekennen want geen blogger mag stiekem reclame maken. Vandaag was een hel: de hele dag vergaderden juristen van mijn team met juristen van Sesamstraat, juristen van de FBI, juristen van blogspot en van het IFFIDCFCWLB, het International Forum For Incredibly Difficult Cases For Clients With Large Budgets. Deze laatste is overigens gevestigd aan de Camomile Street in Londen, alwaar de taxichauffeurs bij aankomst de laatse i van Camomile zo Brits uitspreken dat je weet, ik ben in Londen. Trouwens in Amsterdam is er geen Camomile Street, dus je hebt dan al een vermoeden.

De zaak was deze: door de FBI ben ik dus gedwongen mijn sponsors bekend te maken. Echter, mijn sponsor, de firma Sesame Street had een clausule in mijn contract laten opnemen dat het contract ongeldig zou zijn als hun identiteit bekend zou worden. Gisteren is hun identiteit bekend gemaakt door mij en even dreigde ik mijn sponsorcentjes terug te moeten geven. Uiteindelijk ben ik gistermiddag laat op en neer naar Londen gevlogen en op Camomile Street (spreek uit als Kemmomaaaajjl striet) is na lang vergaderen een akkoord bereikt. Oef, Sesame Stree en FBI gaan nu elkaar sue-en, maar mijn centjes zijn veilig.
Waarom deed de firma Sesame Street zoveel moeite? Het ging, lieve bloglezer, het ging over Pino. U weet wel, dat grote knuffelkuiken met beperkte intelligentie. Ik heb iets ontdekt over Pino wat zijn commerciele waarde in een klap zou laten vaporiseren, mocht het bekend worden. En met de firma Sesame Street had ik tot vandaag een overeenkomst om die ontdekking niet op mijn blog te publiceren, tegen betaling van een leuke som duiten. Een hele leuke som, ik had ze gewoon keihard bij de ballen. Die tijd is nu voorbij, ik mag. En nu ik mag weet ik: ik moet het geheim onthullen, het geheim van Pino. Morgen de ontknoping. Hou ook de media in de gaten, dit wordt groot, ik denk CNN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten