vrijdag 2 oktober 2009

Gefeliciteerd

Afgelopen woensdag blogde ik over onze 14-e trouwdag en over de verjaardag van mijn dochter, Dank u voor alle felicitaties. Vandaag weer een feestje want ik ben, samen met 19 anderen, met mijn verhaal 'gesloten wegens sterfgeval' genomineerd voor de Piet Paaltjens schrijfwedstrijd, georganiseerd door bibliotheek waterweg te Schiedam. (Als schrijver moet je klein beginnen, de weg naar de AKO literatuurprijs is lang.)

15 november 2009 wordt de prijs uitgereikt op de Schiedamse Literaire middag. Spannend!

4 opmerkingen:

  1. Ik bied alvast vijf euro op dat kunstwerkje van die Schiedamse parkmo - ik bedoel kunstenaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongezien al vijf euro? Dat wordt wat als ik het straks op marktplaats met een knappe foto erbij aanbiedt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marleen van der Velden11 oktober, 2009

    Gefeliciteerd met uw nominatie. Zelf ben ik ook genomineerd, dus wellicht tot 15 november!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Marleen,

    ook gefeliciteerd en ik zie je de 15-e.
    Michiel.

    BeantwoordenVerwijderen