dinsdag 6 oktober 2009

Een bericht van mijn sponsor - don't go away!

In de United States from America moeten bloggers aangeven bij wie ze allemaal commerciele belangen hebben. Dus dat ze niet reclame maken voor producten en daar stiekum voor betaald worden. Dat mag wel, maar alleen 'out in the open'.

De United States in America lopen altijd voor, dus ik begin vast met bekennen. Ooit zal uit mijn google geschiedenis (wordt allemaal bijgehouden, dat wist u toch he?) blijken dat ik al op 5 oktober 2009 van deze maatregel wist en dan zou men mij terecht kunnen verwijten toch doorgegaan te zijn met mijn praktijken en dan zullen de schadeclaims opgeschroefd worden.

Welnu, ik ben dol op bekentenissen en nu mag ik eindelijk, in de voetsporen van de Amerikaanse Presidenten. Ken u die oude beelden nog in zwart wit van Nixon? 'i am not a crook' zei hij vlak voordat hij mocht aftreden. Ok, hij was geen crook, maar wel bijna. En Bill dan met zijn 'i did not have a sexual relationship with that women' bliksemsnel gevolgd gevolgd door 'Miss Lewinsky'? Gewelidig toch? Orale sex is niet hetzelfde als een seksuele relatie, aha, wist ik niet maar als Bill het zegt geloof ik het.

Hier komt mijn bekentenis: Deze blog is tot stand gekomen met de financiele ondersteuning van de firma Sesamstraat. Daar schrikt u van zeker? Mijn blog is vol, morgen volgt de verklaring, u zult versteld staan.

2 opmerkingen:

  1. Kwa karakter heb je ook wel wat van Pino. Doet Aart Staartjes ook nog mee eigenlijk bij jullie daar in het koude Hoge Noorden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aart? Jazeker, al dreigde hij met opzeggen toen ze Sesamstraat naar een minder populair tijdstip wilde verplaatsen.
    Zo, ben je weer bijgepraat,

    Pino. (Noir)

    BeantwoordenVerwijderen