dinsdag 28 juli 2009

Genoeg te beleven hier, voor mij dan


Helaas, helaas, ik blog deze week niet. Het zou wel kunnen want er is genoeg te beleven om beeldschermen te vullen van onder tot boven. De buurman heeft weer eens wat geld verdiend en een portie bouwmaterialen bestemd, geel van kleur dit keer. Vakkundig laadt hij ze uit, even later begint het getimmer. Een uurtje later gaat de muziek hard en het kloppen stopt weer, waarschijnlijk tot morgenochtend. Gelukkig heeft hij goede muzieksmaak. De wijn heet vandaag Muscat maar is een droge wijn, wonderlijk. Ik heb het etiket bestudeerd, ik weet nu hoe het zit. Het mooiste vandaag was dat we tijdens een dorstopwekkende wandeling zagen hoe een slang een kikker opat. De kikker schreeuwde, was het een roep om hulp? Nee, de natuur is hard, omdat door de bek van de slang de lucht uit hem geperst werd klonk zijn laatste adem als een paringsoproep. Een onsuccesvolle, de slang trok hem diep onder water.


U moet dit allemaal missen, ik kan het u niet tot in detail vertellen, want ik blog niet, ik heb vakantie. Proost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten