dinsdag 21 juli 2009

Live vanuit Frankrijk

'Heb je een eigen pagina gemaakt?' vraagt L. (8 jaar oud)
'Ja' antwoord ik (44 jaar jong)
'Hoe moet dat?' vraagt ze en ze kruipt op schoot.
'Gewoon zitten, je kop houden en opschrijven wat je gezegd zou hebben als je je kop niet gehouden had'
Een kind kan de was doen, met dat bloggen. Waar komt die uitdrukking vandaan? De was doen is helemaal niet zo eenvoudig. Bont bij bont, wit bij wit en goed ophangen, dat scheelt met de strijk. (ik ken alleen de theorie).
Terwijl ik dit typ zit L. nog steeds op schoot en ze leest hardop voor wat ik typ. Ik geloof niet dat het de kwaliteit ten goede komt, maar het is wel gezellig.

2 opmerkingen:

  1. Op zich vind ik het best goed dat je ervoor uit durft te komen dat jij Wit bij wit en Bont bij bont alleen van de theorie kent. Dat wel. Maar een beetje triestig is het natuurlijk wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nog veel triestiger dan dat, maar ja wie betaalt bepaalt.

    BeantwoordenVerwijderen