woensdag 1 juli 2009

Dit blog stopt per direct. Hoera!

Ik kreeg zojuist een mail van Uitgeverij Pamac. Het boek waarin een verhaal van me staat is klaar!

Beste auteurs,
Vandaag zijn de boekexemplaren van 'Misdaad in het kort' bij ons afgeleverd. Het boek ziet er uitstekend uit. Met uitzondering van de vakantiegangers wordt uw pakket a.s. maandag bezorgd.
Met vriendelijke groet,
Aad Verhoef

Ik druk hem hier even af om jullie de aanhef te laten zien! Er staat: 'beste auteurs'. Er staat dus niet: 'beste auteurs en Michiel'. Ergo coitus: Ik ben auteur want een uitgever spreekt mij aan met 'auteur'. En maandag wordt hier een doosje bezorgd met een paar boeken met mijn naam (en twintig andere namen) op de kaft. Mijn missie is volbracht! Ik ben schrijver geworden. Mijn blog kan stoppen. U bent van me af!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten