maandag 3 augustus 2009

Niet goed genoeg

Uitgebreid en duidelijk is het oordeel van Sebes cs: het manuscript is niet goed genoeg. Mijn reactie:

1e vijf minuten: Sebes is een eikel en heeft er niets van begrepen
2e vijf minuten: Ik ben een eikel en heb er niets van begrepen
3e vijf minuten: de hele wereld is tegen mij, het is allemaal de schuld van anderen
4e vijf minuten tot en met heden: het manuscript is niet goed genoeg

De afgelopen week in Frankrijk gaf me de gelegenheid na te denken en mijn conclusies te trekken. Ik heb geleerd dat:

1 - een boek schrijven iets heel anders is dan een blog of een nieuwsbrief
2 - in drie maanden een boek schrijven en er vervolgens structuur in brengen een dom idee was

Degene die mij kennen weten dat mijn ware ik nu pas boven komt, ik ga gestructureerd en met nog meer energie als voorheen doorwerken. Ik heb erg veel geleerd, vooral hoe het niet moet, en weet wat me te doen staat. Ooit zal ik succesvol debuteren. Schrijf u in voor de nieuwsbrief hiernaast en u bent erbij als het zover is. En oh ja, ik blijf bloggen!

2 opmerkingen:

  1. Zo mag ik het zien bro. En als de lat dan toch te hoog ligt, kun je altijd nog een cursus limbo-dansen gaan volgen. Toch?
    Enneh, je blijft gewoon een lekker ventje hoor!
    XX B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen, ik kan me het gevoel indenken en heb ook wel eens de neiging gehad om onder een steen weg te kruipen. Overigens snap ik niet wat je met een cursus limbodansen moet als de lat te hoog ligt. Rug recht, hoofd hoog en doorlopen zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen