maandag 16 maart 2009

CPMB

Geachte heer Kraima,

Enkele dagen geleden schreef ik een open brief aan uw twee adjuncten en ik heb tot op heden geen antwoord gehad. Deze brief vindt u op mijn steeds populairder wordende weblog http://schrijverworden.blogspot.com/.

Misschien vindt u het acceptabel dat tijdens de Boekenweek uw beider adjuncten waardevollere zaken te doen hebben dan het reageren op een blog van een aankomend schrijver. Ik niet, ik vind het jammer en een gemiste kans. Is uw stichting er slechts om bestaande schrijvers te propaganderen, of gaat uw hart ook uit naar aankomend debutanten? Ik hoop en verwacht, gezien uw reputatie, het laatste, maar merk er weinig van.

Hierdoor loop ik met serieuze plannen rond om een concurrerende stichting te beginnen en wel de CPMB, de stichting Collectieve Propaganda van Mijn Boek, bovenaan ziet u het concept logo. Mocht u dit als inbreuk op uw beeld- en merkrecht zien, weet dan dat mijn advocaten sluw zijn en mijn fondsen toereikend voor een lang juridisch conflict.

Ik hoop dat het zover niet gaat komen en stel voor dat u een van de volgende acties neemt zodat ik, als aankomend schrijver, mijn belangen weer met gerust hart aan u kan toevertrouwen.

1 – U gaat naar mijn blog en daar kunt u, onder reacties, aangeven dat mocht mijn boek ooit uitkomen, ik op de warme steun van de CPNB kan rekenen ter propaganda.
2 – U gunt mij de opdracht volgend jaar het boekenweekgeschenk te schrijven

Ik hoop op dat u het tweede alternatief kiest.

Met vriendelijke groet,

Michiel Cobben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten