dinsdag 17 maart 2009

Beste Kluun en andere nightwriters,

Ja, ik ben jong en ja, ik vind het leuk om jullie webhulpje te zijn. Ik hoop dat mijn pen scherp genoeg is. Als proeve van bekwaamheid vinden jullie hieronder minder dan 150 woorden over het winnen van gesigneerde exemplaren van Het Diner van Herman Koch.

Andere probeersels en meer informatie over mijzelf vinden jullie op http://schrijverworden.blogspot.com/.

Met vriendelijke groet,

Michiel Cobben

Win een van de drie gesigneerde exemplaren van Het Diner van Herman Koch:

‘Het succes van dit boek heeft een dynamiek waar ik geen vat op heb. Ik kan het niet afremmen. Misschien alleen als ik een fascistische uitspraak doe’ aldus Herman Koch in een
interview in De Pers van afgelopen vrijdag.

Herman is blij met zijn succes zegt hij, maar stel het wordt hem teveel, stel de jaloezie van zijn jeugdvriend Michiel Romeyn doet hem teveel pijn, of stel hij heeft echt alle auto’s die hij ooit wilde hebben al in bezit. Wat voor ellendige uitspraak zou hij kunnen doen om van zijn succes verlost te kunnen worden?


Mail het ons en ontvang een van de drie door Herman persoonlijk gesigneerde exemplaren van Het Diner. Gebruik je fantasie, hou je vooral niet in en geen zorg, het blijft ‘entre nous’. Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden, maar niet met ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten