vrijdag 5 maart 2010

Waarde Almeerderianen en Hagenezen,

Dank aan yelloman1.blogspot.com voor de foto

'Waarde Almeerderianen en Hagenezen,

Nederland kan niet meer om ons heen. We worden straks de grootste partij van Nederland en ik zal u vandaag mijn toekomstscenario ontvouwen. De islamieten zijn inmiddels stevig geinfiltreerd in de traditionele politieke partijen, in de hoop dat we hun achterlijke gewoontes zoas het besnijden van vrouwen en het stenigen van vrouwen die geil naar een man kijken gaan overnemen. Dat gaat ze lukken want de Mohammedaanse cultuur is er een van geitenneukers en hun voorgangers zijn pedofielen en stiekeme homo's die het alleen in het donker durven te doen met jongens die door hun ouders aan hen zijn toevertrouwd. Ik haal twee dingen door elkaar lieve Almeerderianen en Hagenezen, vergeef mij, het komt door de verkiezingsroes.

Anyway, nadat we de grootste zijn geworden in Juni zullen we door de ondermensen genegeerd worden en kunnen we onze plannen nog steeds niet doorvoeren. We zullen streven naar nog meer verkiezingen tot we de absolute macht bezitten, maar misschien moeten we die verkiezingen niet afwachten en de toekomst een handje helpen met behulp van onze paramilitaire onderafdeling. Tegen die tijd ben ik nog bozerderder geworden zodat ik als provocatie een klein snorretje laat staan, de ruimte tussen mijn neusgaten en mijn bovenlip geheel vullend. Als ik dat mooi vind, dan mag dat toch? Hullie mogen toch ook hun baard laten staan? Of niet dan he? he? he? (applaus...)

Straks ben ik eindelijk de grootste, de machtigste en de booste van het land. Dan is er geen ontkomen meer aan. Jullie weten dat ik nu nog lief ben voor die Mohammedanen en ze alleen maar terug wil sturen, maar zodra ik de grootste ben zet ik ze ook echt uit, met hun achterlijke jurken en hoofddoekjes, spuug en spuugzat ben ik ze, spuugzat.
Sorry mevrouw, hier, een zakdoekje.
Spuug en spuugzat dus. Alle Kutmarrokanen die dan niet terug naar hun land kunnen wil ik opsluiten in Vught in een kamp. En als ze daar weg willen, nou dat kan, ik weet nog wel een volgend stationnetje voor ze (gejoel).

Nog even dit. Binnenkort mag er niet meer geblogd worden. Sommige bloggers maken het wel heel bont door speeches te schrijven die ik nooit uitgesproken heb, mij als Hitler af te beelden terwijl ik er niet eens op lijk en dat kan dus niet. Wat ze in China kunnen kan ook hier en ik zal google vragen alle sites te blokkeren die mij ......  

deze site is niet verder leesbaar, neemt u contact op met uw systeembeheerder of kijk op www.google.nl

7 opmerkingen:

  1. Wij hebben hier de serie "De Oorlog", waar we elke avond een aflevering van doen en het is doodeng hoe dat eind 30-er jaren ging. Speeches over Der Untermensch, der Jude. Gaan jullie in NL nu de straat weer eens op, tegen die fascistische kloothommel? Het wordt onderhand wel weer eens tijd, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vrees dat we het daar niet mee zullen winnen. Hoe harder we hem fascist noemen, hoe meer stemmen hij wint. Hoe vaker we zijn aanhangers beledigen, hoe meer hem steunen. Hoe we het dan wel moeten doen ben ik nog niet uit...maar ik ben de enige niet vrees ik. De meeste die het niet met hem eens zijn zijn thuisgebleven en hebben niet gestemd. Omdat alle andere partijen nogal boter op hun hoofd hebben wat betreft niet nagekomen beloftes. Emigreren?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gok op het LPF effect. Eerst krijgt hij verantwoordelijkheid, gaat dan merken dat je het met oneliners niet haalt en vervolgens verliest hij alle steun. Het mooiste moment komt als hij in de tweede kamer roept dat hij godverdomme niet eens een glaasje water krijgt als hij spreekt, waarop de voorzitter hem er op wijst dat het bedrijf dat schoonmaak- en koffiepersoneel levert niemand meer kan krijgen omdat alle Marrokanen weg zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad: een beetje meegeven zodat hij struikelend in zijn eigen mes kan vallen.

    Overigens is niet aleen hij een probleem maar ook de mensen die op hem stemmen. Dit probleem zal nimmer meer weg gaan. Gezien de inkomensverschillen tussen ongeschoolde, jonge en arme mensen op het Zuidelijk halfrond en de relatief vergrijzende rijken in het Noordelijke halfrond zijn we hier nog wel een eeuw mee zoet, meen ik. Overgoten met een goddelijk sausje.

    Overigens heb ik het goed gehoord: komen Jacobse en van Es weer in de NL politiek?

    Gr JPUK

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem e.a.,
    Wij gaan gelukkig uit van het vermogen van onze moderne maatschappij om deze ellendeling op te vangen. Mooi, dat dachten ze in 1933 ook,. Tot zover daarover.
    Jacobse en Van Es? Veel ergah joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een nagekomen reactie: JPUK, in Londen hoef je je voorlopig niet te vertonen en als Wilders premier wordt (godzalonsbewaren) dan schaam je je helemaal de oren van je kop.
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/6220208/___Mohammed_is_een_pedofiel___.html?p=11,1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi schrijvert,
    Dank voor de link. Meteen ook even gegoogled op timesonline en daar alweer hevige discussies, waar ook Nederlanders zich in mengen. Bijzonder verheffend weer. Zie www.timesonline.co.uk.

    Wat hoor ik nu? Sneeuw?
    gr jpuk

    BeantwoordenVerwijderen