dinsdag 4 mei 2010

Update schrijfactiviteiten: net geen medaille

In de schrijfwedstrijd van Het Manuscript ben ik vierde geworden. Het ging me om de hoofdprijs, de hoofdprijs zou inhouden dat ik uitgegeven zou worden. Vierde klinkt leuk, maar daar zijn er tien van. Feitelijk ben ik dus tussen de vierde en de dertiende plek geeindigd. Laten we voor het gemak aannemen dat plekken vier tot en met dertien gelijkwaardig zijn, dan ben ik dus acht en een halfste geworden. Volgens de jury waren er ruim tweehonderd inzendingen.

In de prijs zit ook een plek op het webpodium waar uitgevers informatie over mijn manuscript kunnen vinden. Klik hier en je kunt het zien.

Deze week even iets minder blogs, vandaag ben ik aan het bijkomen van deze uitslag en de rest van de week zit ik lekker in Frankrijk. Ik zaag (met toestemming van mijn vrouw en na consultatie van mijn zus) een boom om, eet en drink en laat de laptop lekker lang dicht.

Met mijn dagelijkse blog, mijn prijsjes in wedstrijdjes en de pogingen die ik vanaf de zomer ga doen om een tweede manuscript te maken hoop ik dat mijn wens om ooit gepubliceerd te worden en het pad der schrijvers te bewandelen een keer uit gaat komen.

Daarnaast ben ik bezig om een boekje te schrijven 'de gunfactor' als basis voor een nieuwe zakelijke activiteit. Maar ja, dat is geen roman, dus dat telt niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten