vrijdag 14 augustus 2009

Mijn blogprogramma voor volgende week

Volgende week uitgebreide verslagen over mijn avonturen op Ameland. Want o, o, o wat is het hier spannend. De volgende verhalen kunt u verwachten. (vragen op voorhand zijn toegestaan):

- Ik werd in het circus als sterke man uit het publiek gehaald, publiekelijk door een clown in mijn hemd gezet en nadat ik mijn spierballen toonde mocht ik de hoed van de clown vasthouden.
- De olifant in het circus kreeg als beloning voor zijn kunsten een heel brood dat hij in een keer opat ('zonder te kauwen' aldus het commentaar van onze jongste)
- Ik had een geheimzinnig gesprek met een Duitse toerist op het terras
- Op het balkon tegenover ons strekt een man zich lang uit, balt zijn beide vuisten en als een soort Jezus aan het kruis roept hij 'Dag drie!'
- Een leesverslag over 'Familieverraad' van David Baldacci (dat wordt geen positief verslag!)

Kortom, meer inspiratie dan tijd, ik hou het dus kort want ik word uitgedaagd voor een potje ping-pong.

2 opmerkingen: