dinsdag 9 februari 2010

nee he, wat is dit nep.


Hier heb ik dus een pestpokke hekel aan. Bedrijven zonder marketingbudget, die met een filmpje, zo nep dat een kind van drie er nog niet intrapt, reclame gaan maken. Je surft wat op het net, minding your own business zo te zeggen en dan stuit je op nepreclame. Is het leven zonder nepreclame nog niet genoeg straf? Heb ik drie keer te vaak de woorden 'godverdomme, 'neuken' of 'kut' in mijn blog gebruikt? Welke zonde heb ik dan begaan dat ik naar deze nepshit moet kijken?

5 opmerkingen:

  1. Nou ja, het is niet echt van een bedrijf maar een school geloof ik, is dat een verzachtende omstandigheid? Dan noemen ze het crowdsurfing of networkmarketing of zo en dan vinden ze zichzelf heel erg geweldig dat ze de jeugd bereiken waar die zit. Oftewel, sorry bro, maar deze reclame is gewoon niet voor jou bedoeld! Wat vindt J. ervan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eeeeh... IK vind het wel leuk. Isdatdanheelerrug??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier in de UK komt het filmpje alleen door zonder geluid. En daarmee ook zonder betekenis. Of ergernis. Of gevloek. Of godslastering. Of sex. Niets om je over op te winden dus. Of ben je bang dat iemand jou op de zaak gaat filmen? Bloggend en wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames en heer,
    M. het is wel degelijk van een bedrijf, namenlijk Info Support BV. Dat B. het leuk zegt te vinden maakt mij niet uit, maar het zou ze bij Info Support aan het denken moeten zetten. JPUK, let op je taal en ik word al gefilmd terwijl ik blog. Ik denk er al over al die film online te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm so sorry, ik had nog niet op die website gekeken, maar je hebt gelijk. WAT EEN OPLICHTERS! Overigens roept mijn J. mij speciaal naar de pc om te kijken naar de reclamefilmpjes van Intel. Hilarisch.

    BeantwoordenVerwijderen