maandag 15 februari 2010

Dank u, Dank u


Ter ere van mijn éénjarig jubileum als blogger geef ik mezelf een dagje vrij en dus geen, nou ja, een ultrakort blogje vandaag. Ik ga lekker wandelen op de hei, in alle rust lunchen en dineren en neem de tijd voor mijn gezin. Terugkijken op mijn eerste jaar en plannen maken voor het tweede jaar, aan heel veel meer zal ik niet toekomen vandaag. Geeft niet, blader eens terug in mijn blog, het hoeft niet altijd vers te zijn om te smaken. De belevenissen van Cricketer Rudolph, mijn wonderlijke avonturen met Castro, dagelijkse werk- en gezinsbeslommeringen en af en toe iets over de titel van dit blog 'schrijver worden', het staat allemaal nog online.
Op naar het tweede jaar!


5 opmerkingen:

  1. Van harte! Ongelofelijk dat je het volgehouden hebt, ik zou na een week al opgeven, vergeten, niks weten en afhaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, ben ik al weer een jaar bijna dagelijks je blog aan het volgen?
    Je discipline kan bij mij alleen maar bewondering opbrengen en ik moet je eerlijk bekennen dat ik naast die cricket onzin heel wat pareltjes heb mogen aantreffen!
    Op naar de 10K+ pageviews per dag in het tweede jaar, zou ik zeggen, nu is het tijd aan je bereik te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die cricketbal kwam een beetje me strottie uit eerlijk gezegd. En chapeau voor de humor, de leuke onderwerpen en vooral het titanesque doorzettingsvermogen (neem dat maar van een aartsonderachiever aan...) ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor de felicitaties en het trouwe bezoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een tikkie laat door vrije dagen en hooggeerd bezoek: van harte! En bedankt voor de dagelijkse glimlach/ ergernis en natuurlijk voor die schitterende serie over cricket en duivensport!
    Gr JPUK

    BeantwoordenVerwijderen