woensdag 11 februari 2009

Op naar het sales event in huis ter Duin

Even ben ik in vertwijfeling. Ik ontvang een enquete die ik voorafgaand aan mijn uitstapje van vanavond moet invullen. Wat ik ervan ga verwachten? Ik kan aanvinken of ik meer voor de inhoud van de presentaties ga of juist wil netwerken. Nergens kan ik kwijt dat ik eigenlijk voor de rode wijn en de hertenbiefstuk kom.
Ik ga toch maar. Leuke mensen, inspirerende gesprekken en Peter Swinkels, de hoogste piet van Bavaria houdt een inleiding. Ik hoop dat hij de alcoholhoudende variant van zijn handelswaar meeneemt, ik slaap namelijk ter plekke.
Mijn weblog is geopend. Als familiemens en schrijver ga ik een avond, nacht en dag weg om niet te schrijven. Vreemd? Ja, maar inspiratie kun je overal opdoen en Huis ter Duin kennende ga ik me niet vervelen. Proost.

3 opmerkingen:

  1. Geachte schrijver,
    Is Michiel Cobben uw echte naam, of is het een pseudoniem van Dan Brown? Beetje flauw zo'n schuilnaam, je mag ook je eigen naam wel gebruiken hoor, Dan.
    Aan mij de eer om als eerste te reageren, niet in de hoop dat u een groot schrijver gaat worden, want dat gaat zeker lukken. Nee, voornamelijk omdat ik dan de eerste ben die reageert op het eerste weblog van een groot schrijver. Ikzelf ben ook een schrijver, weliswaar een hele slechte, maar dat doet er nu ff niet toe. Mijn eerste boek zal uitgegeven worden 12 juni om 12uur in de Agnietenkapel in Amsterdam, u bent alvast uitgenodigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na aanleiding van de stemming hiernaast betreffende; "de mooiste titel voor Michiels boek is"; De wonderlijke avonturen van Mongiel de Michool.
    Hopelijk bevat het boek knappe historische verwijzingen met een soort speurtocht door oude steden, suspense van hoog niveau, beetje sex, origineel geweld, geheieme broederschappen, en bovenal een happy end.
    gr l

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Lodewijk PJC,

    gefeliciteerd me je debuut en geweldig dat je mij met zo'n groot schrijver vergelijkt.
    groetjes,
    Dan.

    BeantwoordenVerwijderen