maandag 7 juni 2010

Robben wordt Cobben

Wegens een administratieve vergissing is bondscoach Bert van Marwijk te laat met het oproepen van een vervanger van de geblesseerde Arjen Robben. Wel kan hij, door een listigheidje, nog net een lettertje vervangen bij de kamerindeling in het Hilton Jo'Burg. Robben wordt Cobben, jawel, jawel, ik mag mee naar Zuid Afrika en logeer in het spelershotel.
'De kamer is toch al betaald, dus je gaat je gang maar' aldus van Marwijk.
Dus, perskaart regelen, vrouw en kindereen een zoen en weg ben ik.

In haast dus een groet, de KLM cityhopper (ooit haalde ik een Engelsman van Schiphol voor een dagje klantenbezoek in Nederland die de hele dag lol had om dat woord 'cityhopper') wacht om mij naar Parijs te brengen, alwaar ik op een Boeing overstap naar Johannesburg. Mijn eerste daad daar wordt om mijn laptop open te klappen en te bloggen. Dus even geduld en de insite stories vanuit het spelershotel kunt u lezen vanaf morgen op dit blog. Yolanthe en Wesley een beetje ruzie? U leest het hier. Spelers die dronken aan de bar hangen? Ik informeer u.

Uw WK reporter,

Michiel Robben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten