maandag 31 januari 2011

Balk en Bos.

Aan de orde is de zaak KPMG vs Ernst & Young, inzake Pensioenfonds DZDM 'Diepe Zakken Domme Managers'. Meneer Balkenende, aan u het woord.
'De beschuldigingen van de heer Bos edelachtbare slaan werkelijk nergens op. De suggestie dat ik zijn rolodex met visitekaartjes gekopieerd heb slaat nergens op. Bos is onbetrouwbaar'
'Meneer Bos, u mag niet onderbreken, het is hier geen tweede kamer'
'Maar meneer de rechter, hij noemt mij onbetrouwbaar. Terwijl we in de kroeg afgesproken hadden dat we de uurtarieven van onze diensten nooit onder de 1.200 Euro zouden laten zakken is juist hij aan het prijsstunten bij mijn klanten'
'Niet waar, Draaikont! Jij bent begonnen door je niet te houden aan die prijsafspraak bij dat Ministerie. Ik zou nooit iets doen wat jouw bonus in gevaar brengt, jaloerse macho'
'Macho? Ik? Ik hoefde niet in een F16 boven Afghanistan te stunten, jij wou per sé nog een keer'
'Oh, gaan we zo beginnen. Jij durfde niet eens Bush te bellen, ik ben een paar keer in de Oval Office geweest! En ik verdien nu lekker toch meer dan jij'
'Oh ja? Dan heb je mijn optiepakket ABN AMRO nog niet meegerekend. Als Gerrit die straks naar de beurs brengt, ben ik multimiljonair!'

      enzovoort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten