woensdag 21 juli 2010

Eindelijk terug uit Spanje

Er viel even niks te bloggen. Nadat ik de mannen van Oranje had voorbereid op de strijd met de Spanjaard en mij iets te serieus van deze taak had gekweten (ik was het die Mark van Bommel aanzette om de noppen van zijn voetbalschoenen te slijpen tot spijkers en ik heb Nigel de Jong uitgelegd hoe je door een voet op het borstbeen van je tegenstander te planten een wedstrijd kan winnen) was ik even uitgeluld.

We hebben verloren en dat komt door mij. Excuus, ik heb die jonge gasten van het Nederlands Elftal op lopen fokken en het resultaat is bekend. We hebben verloren en erger nog, de hele wereld spreekt schande van ons. 'Niet oranje maar rood' stond er Nota Bene in een Duitse krant. Kan het erger?

Enige bescheidenheid dus van mijn kant, maar vanaf vandaag verandert dat. Mijn pen is geslepen, de inspiratie borrelt weer als vanouds. Dit blog is weer open! Al zal het niet dagelijks zijn, de stukjes komen er weer aan. Een verzoek: ik blijf op de been door commentaar, dus reageer!

3 opmerkingen:

  1. Als ik commentaar zou willen schrijven begon ik zelf wel enig blogsel maar het gaat er juist om dat er hier dus iets te lezen is! Fijn dat dat vanaf nu weer periodiek het geval gaat zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @V: niet, het ligt in de ijskast, frustrerende ervaring. Ben druk (geweest) met andere dingen, maar ik ga door! Wordt vervolgd dus.
    @T: blijf reageren, dan houden we elkaar bezig.

    BeantwoordenVerwijderen