vrijdag 4 februari 2011

De Meteropnemer (deel 2)

'U weer?' vroeg ik.
'Ja, ik weer' zei de meteropnemer. 'Misschien dat we vorige keer allebei, ik kijk hier dus ook nadrukkelijk naar mezelf, communicatief een beetje kort door de bocht gingen. Dat we ondanks ons beider goede intenties toch niet tot een actuele, neutraal vastgestelde meteropname zijn gekomen, dat neem ik ook mezelf kwalijk. In mijn laatste evaluatiegesprek ben ik daarmee geconfronteerd en mijn ogen zijn opengegaan. Hoe is onze laatste ontmoeting bij u bezonken?'
'Wie is die meneer die achter u staat?' vroeg ik.
'Dat is mijn coach' zei de meteropnemer. 'Hij observeert alleen maar, hij begeleidt mij communicatief en hij helpt me om als medewerker van het electriciteitsbedrijf in contact te blijven staan met mijn maatschappelijke verantwoordelijkheid.  Trekt u zich van hem maar niets aan hoor'
'Dat zou u ook niet moeten doen' zei ik en met een smak gooide ik de deur dicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten