vrijdag 17 september 2010

Hoe graag zou ik uw weekend verluchtigen

met een nieuw stukje op mijn blog, maar helaas, het ontbreekt mij aan inspiratie. Met veel plezier zou ik een vers ontdekte site becommentarieren, of een gedachte die me op de fiets inviel uitwerken, of u mee laten delen in een rake opmerking van een klant of collega of gewoon een voorvalletje bij, pak hem beet, de Albert Heijn beschrijven. Maar helaas, al mijn vrije tijd en dat van mijn gezin gaat op aan één onderwerp: zie beneden en u begrijpt, het gaat bij de Cobbentjes te Hilversum nergens anders meer over. Ik vrees dat dit binnenkort een hondenblog wordt. En dat ik een hondenboek ga schrijven. Martin Gaus kan wel naar huis of is die al binnen?

Scene 1: juli van dit jaar.





















Scene 2 - vorige week:

6 opmerkingen:

  1. Is jullie barbette zwart of bruin? En wanneer komt ze naar huis? Schattig hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bruin, 30 oktober. Schattig? Als ze teveel blaft of niet zindelijk is verdwijnt ze in de hachee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is een mooi en stevig standpunt, Michiel. je kunt niet stoer genoeg beginnen, dan heb je nog wel wat ruimte om terug te krabbelen, gedurende de rit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank Anoniem, ik heb een buurman en die geeft me dit soort handige tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En eindelijk laat die buurman weer van zich horen! Overigens niet met die hachee tip, want er zit reeds voor een godsvermogen aan titanium in die verharende kruizenbijter van ons. En daar breken je kronen dan weer op. Nottinghamshire is overigens weer county kampioen geworden en heeft op de laatste speeldag Somerset de titel afgesnoept. Kunnen we nog wat cricketblogjes krijgen voor de Krullevaar arriveert? Leuk voor je Franse zus ook.
    Groet uit bijna definief NL,
    Joost P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera voor nottinghamshire

    BeantwoordenVerwijderen